Najbolje Marketing Strategije za Uspešan Biznis
Razvijanje biznisa nije lako. Prvo, potrebna vam je održiva ideja. Odatle, morate otkriti profitabilnu nišu, definisati ciljnu demografsku grupu i imati nešto vredno da im ponudite. Bilo da prodajete proizvode, usluge ili informacije, iznošenje ideja postaje sve teže. A bez pravih marketinških strategija koje podstiču vaš rast, ostvarivanje profita i opstanak je praktično nemoguće.
Međutim, identifikovanje pravih strategija za oglašavanje vašeg poslovanja često nije tako lako kako se čini. Kako da svoju poruku prenesete pravoj publici, a da to bude efikasno? Kako povećati vidljivost i prodaju, a održati profit? Danas, konkurencija je velika i veoma teško je se izboriti za svoje parče profita.
Stoga, treba razmisliti o najboljim marketinškim strategijama i koje su najbolje. Ne postoji očigledan i jasan odgovor na to pitanje. Ali postoje strategije koje možete primeniti danas, upravo sada, čak i sa malim budžetom, kako bi došli do većeg broja klijenata.
Izgradite bonitet firme
Bonitet je veoma važan segment vašeg poslovanja. On pomaže potencijalnim klijentima i bankama da uvide da ste vi kredibilna kompanija kojoj se može verovati. Postoji niz tehnika moje vam mogu pomoći da izgradite bonitet u vašem poslovanju, a jedan od njih je vraćanje kredita na vreme, kao i plaćanje prispelih obaveza.
Koristite društvene mreže
Ne možete ignorisati postojanje društvene mreže. Tu se dešava sva takozvana magija. Neki biznisi su izgrađeni isključivo pomoću društvenih mreža. U početku može biti zastrašujuće. Naravno. Ali kako budete gradili svoje prisustvo, videćete da će vam objavljivanje na društvenim mrežama vremenom biti sve lakše i lakše.
Naravno, možete unajmiti i menadžera društvenih medija ako imate novca. Ali ako ne, samo budite uporni i svoj. Budite autentični. Objavite svoje misli. Objavite svoje proizvode. Objavite sve što smatrate relevantnim i korisnim, a što bi pomoglo vašoj publici da sazna više o vama i vašem poslu ili o industriji u kojoj se nalazite.
Kreirajte video tutorijale
Jedan od najefikasnijih načina da se sazna o vašem poslu je pravljenje video tutorijala. Naučite ljude nečemu korisnom. Provedite ih kroz proizvodne procese. Sada su detaljni tutorijali u modi. Što ste bolji u ovome i što više vrednosti dajete, brže možete povećati svoju vidljivost, a na kraju i prodaju.
Danas je YouTube drugi najveći pretraživač na svetu iza Google-a. Kad god neko želi nešto da nauči vizuelno, ide tamo. Verovatno ste to sami uradili nebrojeno puta. Zato se samo zapitajte šta biste mogli da naučite druge ljude o svom poslu ili nešto što bi pomoglo potrošačima da reše svoj problem? A možete i da odgovorite na pitanje šta vas je uopšte navelo da se bavite ovim poslom?
Počnite sa blogovanjem
Naravno, možete pokrenuti blog. Ako nemate blog za svoj posao, onda ga morate odmah pokrenuti. Ali ne morate samo da pišete postove na svom blogu. Većina ljudi smatra blogovanje svakodnevnom aktivnošću jer im nedostaje vidljivost. Istina je da vaš blog neće biti uspešan ako ne znate šta radite.
Ali ne radi se samo o objavljivanju vaših ideja na sopstvenom blogu. Trebalo bi da počnete sa profesionalnim blogovanjem. Koristite platforme kao što je Medium za objavljivanje sadržaja. Odgovorite na pitanja na Kuora i Reddit. Ili idite na LinkedIn-ovu platformu za objavljivanje. Ovo su sve autoritetni domeni na kojima svako može da objavljuje, koji imaju ogromnu publiku, dajući vam širi doseg.
Posvetite se optimizaciji teksta
Ovo je oblast marketinga koja je trenutno u velikoj ekspanziji. Ali to je takođe oblast od koje su mnogi ljudi smrtno uplašeni. Da, SEO može biti zastrašujući. Ali on takođe može biti veoma moćan. A kada naučite da koristite SEO na pravi način, nebo je zaista granica.
Imajte u vidu da ne možete koristiti prečice sa SEO-om. Ovo je grana koja se temeljno izučava i potrebno je određeno vreme da prođe kako biste savladali sve tehnike. Kao i u svakom poslu, morate da uložite rad i vreme ako želite da vidite rezultate.
Neki saveti kako da ovo uradite na pravi način? Ne objavljujte neželjene ključne reči. Takođe nemojte pretrpavati vaš sadržaj ključnim rečima. Ovo je jedna od najvećih grešaka većine ljudi. Kreirajte svoj sadržaj za ljude, istovremeno odajući počast pretraživačima. Ali što je još važnije, uverite se da šta god da prenosite bude pronicljivo, privlačno, jedinstveno i da dodaje ogromnu vrednost.
Kontaktirajte influensere
Želite da dođete do uspeha i da povećate svoju vidljivost na društvenim mrežama, a da pritom ne potrošite mesece i godine da izgradite publiku? Onda bi svakako trebalo da iskoristite influensere, kako se danas popularno nazivaju ljudi koju promovišu sadržaj i proizvode na društvenim mrežama. Ali ključ je pronaći pravog influensera. Ne morate da kontaktirate influensere sa milionima pratilaca. Možete se odlučiti za mikro-influensere sa desetinama hiljada ili čak sto hiljada pratilaca.
Trik? Pronađite pravog influensera u svojoj niši tako da ciljate pravu publiku. Ne radi se samo o širenju vaše poruke. Radi se o širenju vaše poruke pravoj bazi potrošača. Ako to možete da uradite kako treba, onda verovatno možete povećati publiku sa malo uloženog novca kada razmislite o potencijalnom profitu koji može da vrati.
Koristite Facebook oglašavanje
Jedna od najmoćnijih metoda koje danas možete da koristite za reklamiranje gotovo bilo čega su Facebook oglasi. Sa Facebook-om možete doći do vrlo specifične publike i to možete učiniti vrlo lako. Možete ciljati prema interesovanjima, godinama, statusu veze, geografskoj lokaciji i još mnogo toga.
Ali trik za postizanje odličnih rezultata nije samo u saobraćaju klikova. Morate se fokusirati na konverzije i ponovno ciljanje preko piksela. Ako ne znate kako da instalirate Facebook Pixel na svoj web sajt, onda apsolutno morate naučiti kako to učiniti upravo sada. Čak i ako ne prikazujete Facebook oglase, možete izgraditi svoju publiku pomoću piksela.
Email marketing
Deo svakog dobrog toka prodaje biće sekvenca marketinga putem e-pošte. Ovo su automatizovane poruke koje se šalju korisnicima kada se pretplate na vašu listu. Koristite svoju sekvencu e-pošte da biste izgradili odnos sa pretplatnikom. Budite autentični i transparentni. I prenesite svoje poruke.
Koristite odgovore e-pošte i klikove da segmentirate svoju listu. Na primer, ako neko klikne na određenu vezu, jasno je pokazao interesovanje za nešto. Označite tog pretplatnika kao interesnu grupu. Ako neko kupuje, označite ga kao kupca. Identifikovanje vaših kupaca i interesa vaših pretplatnika je veoma bitno za segmentiranje.