Najbolji onlajn resursi koje možete da koristite za digitalni marketing
Tehnologija je toliko napredovala i sada mnogi vlasnici preduzeća koriste različite resurse sa veba da bi unapredili svoje kompanije. Dobra stvar kod digitalnog marketinga je što se on uvek razvija, zajedno sa industrijskim standardima i poslovnim strategijama. Ako već koristite digitalni marketing u svojoj kompaniji, onda znate koliko je to važno. Danas možete pronaći besplatne, visokokvalitetne onlajn resurse koji su dizajnirani za digitalne trgovce i pomažu im da prate najnovije trendove.
Hubspotov blog
Ovo je jedan od pionira digitalnog marketinga, a Hubspotov blog je podržao više od 10.000 kompanija širom sveta da prikupe potencijalne klijente i pretvore ih u kupce koji plaćaju. Sajt sadrži mnogo korisnih članaka koji mogu pomoći vlasnicima preduzeća da ostvare prodaju. Takođe, ovde ćete pronaći ključne greške koje treba izbegavati ako želite da vodite profitabilan posao. Ako se bavite onlajn marketingom, sigurni smo da će vam ova veb lokacija biti od koristi.
Marketing Prof
Profesori marketinga Ako se borite da uspostavite uspešne marketinške strategije na mreži, onda je ova stranica odlična opcija za vas. Pored korisnih članaka, ovde ćete naći mnogo kurseva, virtuelnih i konferencija uživo, što je odlična stvar za početnike. Programeri Marketing Profs-a čak nude grafičke marketinške savete i trikove. Do sada se ovaj sajt pokazao kao veoma koristan za mnoge ljude koji tek započinju svoj posao.
Mashable
Jedan od lidera u digitalnom marketingu, Mashable nudi beskonačne resurse svim ljudima koji su zainteresovani za digitalni marketing. Ovde možete birati između digitalnog sadržaja, videa, fotografija i grafičkih formi. Ova veb stranica takođe nudi razne vesti iz industrije onlajn marketinga i kombinuje sve, veb stranice, društvene medije i poslovni marketing.
eMarketer
Analiza je fundamentalna kada je u pitanju digitalni marketing, a ova veb stranica kombinuje sve, omogućavajući korisnicima uvid u grafikone, izveštaje i sve stvari vezane za onlajn marketing. Imate priliku da se pretplatite na dnevni bilten ili da se prijavite za korporativni nalog kako biste pristupili detaljnim izveštajima.