Kako Izgleda Proces Izrade Sajtova?
U današnje vreme web sajt je neophodan za preduzetnike, mala i velika preduzeća i svako ko prodaje proizvode ili usluge. Bez obzira na druge marketinške metode, omogućuje se potencijalnim kupcima da Vas pronađu kroz Google pretragu ili saznaju više o vama nakon što vide vaš drugi marketing materijal je ključ za stvaranje i razvoj novih kupaca.
Čak i ako ne prodajete bilo šta direktno na mreži, vaš sajt može poslužiti kao produžetak vaše poslovne kartice, sa informacijama o vama, vašem poslu i uslugama. Najvažnije, da vaša veb stranica mora da ima detaljno navedenu vašu pozadinu, iskustvo i druge akreditive da bi vam dala kredibilitet i dala potencijalnim klijentima više poverenja kako bi se odlučili da li će sarađivati sa vama ili ne.
Proces Izrade Sajtova
- Definisati potrebe za izradu sajta.
- Pre izrade sajta se odradi dizajn, da bi klijenti mogli da vidit kako bi njihov sajt izgledao, i pre početka da mogu da naprave izmene. (Posle ovog koraka nema više izmena na dizajnu sajta)
- Uglavnom je potrebno uplatiti avans u iznosu od 50% kako bi pokrenuli izradu vašeg sajta i to je sigurnost da iz bilo kog razloga nećete odustati od izrade sajta.
- Sledi prikupljanje vaših informacija, slike itd kako bi napisali sadržaj za vaš sajt.
- Počinje izrada sajta i nakon toga se podiže na vaš domen.
- Najkasnije 10 dana nakon završetka projekta uplaćuje se i ostalih 50% iznosa.
Visokokvalitetna Izrada Sajtova
Danas da bi Vaše poslovanje web sajta ili bloga uspelo, potrebno je da imate sajt koji je visokog kvaliteta.
Šta je visokokvalitetna izrada sajtova? Pod visokokvalitetnom izradom sajta podrazumeva se da Vaš sajt ima kvalitetan vizuelni prikaz da pruža relativne i korisne informacije o Vašem poslovanju I da odgovara na sva pitanja sto kupci traže. Kako bi ovo uspeli postoje brojni faktori koje treba uzeti u obzir.
Da li imate blog, sajt ili online prodavnicu? Bitno je da imate različiti sadržaj koji se nalazi u njima i da se razlikuje od ostalih. Svaki kvalitetan sajt kako vreme prolazi raste mu broj korisnika, i posetilaca istog, tako će i sam internet pretraživač rangirati Vaš sajt u pretragama.
Glavne karakteristike koji svaki sajt treba da ima su sledeće:
- Unikatni sadržaj – mora da bude jedinstven kako za sajt na kojem su sve stranice, tako i u poređenju sa ostalim sajtovima.
- Stručnost- odnosi se na istraživanje koje je vezana za sajt ili na iskustvima iz određene oblasti.
- Izbalansirani sadržaj- nije moguće promovisati samo jedan proizvod, uslugu ili temu.
- Pristupačnost – svaka izrada web sajta treba da bude dostupna svim vrstama mobilnih telefona, tableta i računara, da se može pronaći u broswer pretraživaču.
- User friendly – da je prilagodljiv svim vrstama korisnika, da je lak za pretraživanje
- Posvećenost detaljima- da bude gramtički ispravan, sa slikama
- Brzina – potrebno je da svaki kvalitetan sajt ima brzinu učitavanja kako bi korisnik mogao da pregleda sajt.
- Društvene mreže – danas sve više ljudi provode vreme pored računara, zato je potrebno napraviti dobru web prezentaciju, web sajt ili online prodavnicu kako bi korisnici mogli da se informišu i da kupuju.
- Povezivanje i interakcija korisnika- potrebno da na sajtu ima da se ostavljaju komentari, postavljaju pitanja, da lajkuju stranice kako bi se uocila saradnja sa korisnikom.
- Učiniti web sajt zdravim i bez spamova – pri izradi svakog sajta potrebno je unutar sajta komentari i pitanja da budu održana od strane administratora , tj. da se spreči spam i nepotrebni komentari.